Seoul Far Seoul Good 샌디의 한국일기

Anything Korean

24 12월 2006

선물을 만들었어요


지난 2주에 저는 바쁘게 새로운 케이크과 과자를 만들었어요. 성탄절 선믈를 친구들은한테 주 고 싶었어서 이2주에 매일밤에 열심히 만들었어요. 그러나 2 새로운 과자를 좋지 안았어요. 기분이 조금 섭섭해요. 재가 소망하는 내 친구는 선물을 좋을 거예요.

밑에 사진을 보세요… 케이크 어때요?













Rocky Road Brownie




Penguin Brownie









M&M Brownie










Christmas Brandy Fruit Cake








My Favourite Choc Chip Cookies and New Macaroon Cookies

5 Comments:

At 9:50 오후, Blogger Song said...

너무 예뻐서 먹기 아까울 것 같네요^^

 
At 11:55 오후, Blogger Sandy, 샌디 said...

고마워요

그 케이크가 즐거운 만들 고 있어요. 재밋있었어요. Song 씨 싱가불에 있으면 케이크 만들을 거예요.

ㅎㅎ

 
At 10:48 오후, Blogger JosLovesFood said...

Hi Sandy

DO you think u can share with me your recipes? The brownies and cookies and fruit cake that u made all look so yummy.... drooling... :P

 
At 10:06 오후, Blogger Sandy, 샌디 said...

Hi, Jos,

I can't seem to reply to your comment. If you give me your email, I'll send the recipes to you.
Which one would you like?

cheers

Sandy

 
At 9:35 오전, Blogger JosLovesFood said...

Hello Sandy,
Can I have the recipe for the fruit cake, cookie and brownie? You can email to byjprince@yahoo.com.sg

Thanks in advance :)

 

댓글 쓰기

<< Home